戰鬥格!直接阻礙HIT 生產線!

-007

文:Vicky

【碼經傳真】4 月25 日,工友一早決定返碼頭,在六號碼頭到四號碼頭對開慢慢遊行,佔足三條行車線,以暫止HIT 六號碼頭的內外運。上午九時,遊行未開波就傳出長江又出禁制令,不過工友一於少理,慢慢行下廣闊的「碼路」先。小記行到四號已經快中暑,行到橋底,搵望落去nice既工友傾計。

呢位大佬叫Bobby,在碼頭十幾年,機手也做了八年,揸紙、姑爺、鏟車都做過,一講起碼頭的工作,Bobby 哥即刻開turbo 係咁講, 鏟車係乜嘢、揸紙要兩眼關七好花精神、船啲櫃點叠有幾危險……基本上你指住碼頭任何一處,佢都可以同你
傾!

唔識洗錢 識寫banner

我問:重返碼頭有什麼感覺,主場會唔會爽啲呀?誰知他立即「戰鬥格」:「今次好有用,可以直接阻礙佢嘅生產線,畀到壓力資方。我覺得咁多日以來今日最有用!」那前一日圍長江呢?「今日感覺強烈啲!阻到佢交通同做嘢,碼頭入面塞曬㗎喇,你睇……(下刪n 字)」長江下禁制令他也不怕:「冇㗎,遲早㗎啦!」

見Bobby 哥咁「堅」,我也問他撐了這麼久感覺如何。「家庭壓力,經濟壓力,一定有!係就係有啲積蓄啫(細聲講:我哋啲碼頭佬,邊會識洗錢㗎,係識開工同放工咋嘛!),但都唔多,都要交租㗎, 我住順寧道果時……」哦! 原來Bobby 乃傳說中順寧道重建區的街坊!「係呀,之前喺果邊中過招,今次咪識得行出嚟囉!開頭係我出嚟寫banner 先㗎!有啲嘢主動出嚟做先好!」

雖然Bobby 大佬態度積極,但他也數次提及撐了廿幾三十日,大家都開始謝。「我呢排都開始瞓得唔好,瞓低合埋眼又會諗起罷工呢單嘢。」他說罷工之後無論贏輸,都怕被列入黑名單,「冇計,碼頭嘅生態就係咁。不過點都要撐㗎啦,希望佢哋快啲落嚟同我哋傾掂佢啦!」

Leave a Reply

