見完碼頭工,他們有話說…

這個星期,越來越多年青人親身走到現場,和工人交流談話,以下節錄一些分享後感 (小標題由編輯撰寫):

不要唯利是圖!

因為工作太忙的關係,在探訪前沒有時間去仔細留意事件,沒法去深究事件的始末。直到今次和工人直接對話,令我對這件事有深切體會。平時我連續工作13或14小時,已經是疲倦不堪,實在無法想像如何連續工作24、48,甚至是72小時。為何一家大公司,可以突然之間三更半夜叫人返工;又或是當你準備上班時,又可以突然間叫你不用上班。另外,今次只係一群員工去爭取正常的待遇,我希望所有公司都可以真心去對待員工,不要唯利是圖!

慧敏‧地區關社組織

同舟人,誓相隨

在我探訪完碼頭工人之後,真的百感交雜。
開心的,是看見了工人團結一致,為正義而戰的精神;
無奈的,是知道資方毫無誠意,拒絕會談;
感恩的,是感受到香港人對碼頭工人的愛心,出錢出力;
感嘆的,是香港仍然存在很多被壓榨的一群;
不過欣喜的,是因為這一班為工人發聲的先驅,看見香港仍然有希望。

安‧地區關社組織

其實好關我地事!

通識課時老師比我睇佢地既工作環境,係「怪獸」上面食、排泄,環境衛生係幾咁差。我地成日熱一陣就嗌辛苦,嘈要開冷氣,但班工人仲要係密封環境下工作咁耐,辛辛苦苦最後又得到d咩呢?
今日見到其實有好多市民支持,真係好感動,需然我唔係主辦單位,但當中幫手派野,大家一齊傾,就好似已經好熟咁了^ o ^

但真係仲有好多人唔知佢地有幾辛酸,就好似我Daddy Mami咁,佢地係咁罵我關吾關我事,但我覺得其實係好關我地事。我地遲d都要打工,都可能會有d無良顧主,到時我地都需要識得爭取返自己既應有權益!可能佢地覺得吾關我事,但我覺得作為一個HK人,佢地辛苦做野可能係幫緊我地,我地攞晒好處,佢地就受到不公平對待。身為一個香港人,當知道佢地咁慘時,我地企出黎都係想幫下手。一個中四生,能力真係不大,但我地可以將呢件事傳開去,比更多市民知,有更多人撐工人,幫佢地攞返應有既權益!

霍文靜‧中四女生

Leave a Reply

