摯親心聲

我係機手老婆,每晚老公回家都會向佢了解罷工情況。當我問起佢哩幾日如何處理午膳時,佢突然眼濕濕咁同我講,深水埗明哥送左啲飯盒支持佢地,而派飯盒果位大姐仲反問我老公“飯盒夠唔夠熱”,好使佢第日再作調整,我老公連忙回答,“盒飯好(溫暖)”!

我聽完都好感動,或者係其他人眼中,會認為有一班無賴,一個月逗萬幾蚊人工嫌唔夠,仲賴死碼頭阻住香港經濟發展,影響有關行業既運作等。但當哩啲利益有損自己時,我相信你地都會埋怨,都想有機會去爭取屬於自己既權利。

請你們,跳出自己既框架,諒解碼頭工人,支持碼頭工人!!!

Leave a Reply

