工友之聲(四)

4-2

「其實一直以黎既人工,我地都唔滿意,但冇辦法,一係就唔做,一做就要做夠24、48、72咁,都要做咖…」

「講真,我地都慣哂,但係依家人工追唔到通漲,以前一個飯幾錢,依家幾錢?仲要小朋友既開支好大,都唔敢生多個……」 – 機手呀劉

「十幾年前係碼頭做野開心好多,起碼多勞多得,但而家已經唔係咁既情況喇,人工有減冇加,D貨又愈來愈多,做到冇停手」 – 船上理貨

「碼頭做野好忙,真係病都唔敢病,唯有食勁D既西藥,希望快D好番!」

「嚴老闆,我地揀假期前罷工唔想搞倒碼頭你就唔肯傾,我呢幾日罷工其間聽到超過一半工友話唔想做,市民大力支持到罷工基金有百幾萬,你就話過每日損失500萬,有80隻船嚟緊,我地就罷多十日八日,每個工友搵少幾千,你就損失慘重累埋香港經濟,依家真係你急我唔急啦!搞死香港係邊個,咪嚴老闆囉!」

「嘩,D字太細喇,我地眼老花睇唔到嫁…點解?你睇下夜晚碼頭D大燈好犀利嫁,咁做野眼好傷,我地依度個個都有老花散光…」 – 橋邊理貨

「唉,第日老左都唔知點算好?」 – 拉繩

「咩老左呀,依家都死啦,字都睇唔到多隻…」 – CHECKER

「酒?唔得,我地雖然鍾然飲,但廢時飲左亂黎…我地一定唔可以有暴力,打人一拳我地就前功盡廢,佢地要打我地手擺後面,我地真係好和平嫁!」 – CHECKER呀黃

Leave a Reply

