工友之聲(二)

「呢你見唔見到個邊個藍色貨櫃個支野?你估佢幾多斤?七八十斤呀! 知唔知用咩機器放佢地上去丫?哈哈(佢舉高自己兩隻手)」 – 水上姑爺

「做哩份工已經無晒尊嚴,我出來只想拎返本身應有嘅尊嚴。」

「你地唔知咋 我地坐係上面望落黎 有好多燈照住 望左十幾年 冇近視都變有近視嚕」 – 機手大佬

「佢地成日都話私下同我地傾話會解決會解決,我地呢次仲會信?比佢呃過幾多次丫…」

「我地無得選擇唔做嫁,我地無雷暴警告、酷熱天氣警告,我地無依D野嫁…佢廣播照播,我地唔可以走,有事都唔知邊個負責…」 – 呀黃

「打工打到瞓街,真係太刻薄…」

「你知唔知人有三樣野,尊嚴、自尊同良心!我地係度做野無哂尊嚴,番到屋企比咁少家用就無左自尊,得番良心,都係因為良心大家先企出黎」 – 道理哥

Leave a Reply

