工友之聲(三)

3-1

機手攝

「有學生黎到支援先至令事件得到廣泛報導,因為佢地識用互聯網將呢件事一傳十,十傳百,所以好多謝學生們…」 – 呀周

「做哩份工已經無晒尊嚴,我出來只想拎返本身應有嘅尊嚴…」

「我地工作一日有1300蚊,但我地o既一日係24小時而唔係外間o既朝8晚6工作時數…」

「佢地成日都話私下同我地傾話會解決會解決,我地呢次仲會信?比佢呃過幾多次丫…」

外判商說: 「你地做野都只不過想安安穩穩賺錢養屋企人姐,何必咁樣呢?」

工人笑語: 「噢! 原來你都知道我地有屋企人要養架咩?」

「攰?我地 24 48 72都係咁捱,今次一定撐到底…」

「唔好話每日獎金伍佰,比伍萬我都唔要,講緊係所有工友嘅尊嚴,大家要共同進退 」 – 呀黃

Leave a Reply

