工友之聲(一)

1-1

工友想講咩?

「日做夜做,番屋企抖下轉頭收到call又要即刻番黎碼頭,真係見你(指著工友)仲多過見老婆!」 – 水上姑爺的明哥

「二十年同兩年,或者兩日都冇咩分別,入行以黎每一日都係咁辛苦,受盡剝削打壓, 過住唔人道冇尊嚴的日子。」 – 大師兄

「睇下,佢就係我十八年後既寫照,而我就係佢十八年前咁既樣…哈哈,係咪好靚仔先? 」

「我成日都會諗,係香港識揸飛機既人同我地差無幾,點解佢地係專業,我地又係專業,佢地人工可以咁高,而我地就咁卑微先?」

「之前有師兄講笑,如果好憎一個人想報仇既話,就帶佢入黎碼頭做喎。」

Leave a Reply

